Blog

30 Zásad e-mailingu v kostce
E-mailing je součástí komunikace moderního podnikání. S neustálým umocňováním technologického pokroku se taktéž formalizuje, neboť ještě před pár lety nebyl v České republice tento způsob komunikace považován za toliko profesionální a důvěryhodný jako doručení fyzického dopisu. V zahraničí, speciálně v USA je e-mailový marketing standard…

Vypalování vlastního podnikání
Vypalování je způsob managementu, který se zaměřuje na sekundární místa businessu. Díky němu získá podnikatel zůstatek podnikatelské biomasy, onen zbytek výhradně klíčových prvků, kterými by se měl zabývat. Jedná se o efektivní způsob řízení, který reaguje na měnící se prostředí. Vypalování…

Kdy vypnout první kampaň
Nikola Tesla kdysi pronesl: „Člověk najde pravdu, překročí ji a jde dál“. Co když jste našli správnou marketingovou strategii, ale neměla dostatečně dlouhý časový úsek nebo rozpočet aby vám ukázala, že je to ta pravá? Na začátku nikdo neví kolik investovat…
Příručka pro ty, kteří jsou teprve na startu.
Komplexní rádce pro vaše projektové začátky v podnikání.
