30 Zásad e-mailingu v kostce

E-mailing je součástí komunikace moderního podnikání. S neustálým umocňováním technologického pokroku se taktéž formalizuje, neboť ještě před pár lety nebyl v České republice tento způsob komunikace považován za toliko profesionální a důvěryhodný jako doručení fyzického dopisu. V zahraničí, speciálně v USA je e-mailový marketing standard formální komunikace již mnoho. Aby ne, vždyť američtí manažeři využívali boardové meetingy s prezentacemi už v letech 1983. V Československé republice jsme byli rádi za obyčejný papír, na který jsme museli opatrně volit slova skrze politický režim. Co se týče komunikace, USA nám slouží jako komunikační barometr, ukazatel budoucího vývoje komunikace nejen v podnikání.

E-mailová komunikace je důležitá rovněž z pohledu risk marketingu, neboť zákazník musí být informován, jak ze zákona, tak v rámci zákaznické péče. Společnosti i podnikatelé musí být připraveni na neočekávané. Manažeři by měli zajistit, aby byly předchystané předlohy komunikace v případě, že dojde k výpadku některého článku v systému (logistika, dodavatel apod.). Komunikace by měla být zajištěna pro přenost důležitých informací i ve chvíli, kdy dojde k selhání e-mailového klienta nebo odpojení ze sítě. Veškeré tyto úkony jsou součástí problematiky risk managementu v oblasti zaměřené na marketing. V době pandemie jsme mohli vidět 100% nepřipravenost u více než 85 % firem a podnikatelských subjektů.

Risk management a zákaznikcá péče

V čem se liší standardní zákaznikcá péče a krizová péče? Proč většina podnikatelů nevnímá důležitost komunikace a včesného upozornění, když to stejné očekávají od institucí v případě neočekávané změny?

Nastavte krizová pravidla zákaznikcé péče. Myslete na zákazníky, neboť ti vysoce zapojení nakupují o 90 % častěji.

Pro přednášku → ZDE.


30 Zásad e-mailingu k zobrazení bez registrace zde → 30 ZÁSAD.