Risk marketing
řizení marketingu v krizi
Naučte se definovat a řídit marketing v krizích
Pouze 30 % zahraničních firem vědělo, co mají dělat, když přišla pandemická krize. 70 % firem nemělo plán, který by předali managementu, aby řídil zaměstance, kteří by kvalitním a profesionálním způsobem zajistili svým klientům služby, které si zaplatili.
Risk marketing však neřeší pouze zajištění interního chodu společnosti. Dotýká se oblasti stanovení správné ceny produktů, výběru reklamních kanálů, distribučních cest, komunikace, časového rozložení procesů, finančních aktivit, šokových situací např. když dojde k výpadku systému, nebo se objeví neočekávané vnější krize a mnoho dalších hrozeb, které firmy ignorují.
Školení risk marketingu
- Úvod do problematiky risk managementu
- Definice risk marketingu a marketingu
- Jak odhalit slabiny vašeho marketingu
- Jak se připravit na kolaps systému
- Jak se orientovat a řešit neočekávané situace
- Prioritizace marketingových procesů při kolapsu
- Příklady z praxe
- Co je krizové řízení zákaznické péče
- Body udržitelnosti zákazníků v krizi
- Bonus: Jak fungovat v krizi a využít příležitostí
- Jak určit vhodné marketingové kanály (efektivita marketingu)
- Doporučení na ověřené specialisty
Školení definic a řízení rizik v marketingu je součástí programu Start Risk Mentoringu. Vzhledem k absenci tématiky risk marketingu v českém prostředí je možné se domluvit na individuálním nebo hromadném školení. Risk marketing je opomíjenou částí marketingových manažerů, díky které během neočekávaných situací chybují, přichází o peníze, o své renomé a o zákazníky.
V dobách ekonomického úpadku, tržních šoků, globální nestability nebo interních kolapsů nastupují krizové řídící procesy na první místo, včetně těch marketingových. Marketingový manažer v rámci plánu risk marketingu dokáže pohotově řídit marketingové aktivity a získá tak v časech nestability vysokou konkurenční výhodu.
Díky školení získáte jasný vhled do problematiky krizového managementu a risk managementu, který se specializuje na marketingové aktivity. Naučíte se nejen, jak se připravit na „pád systému“, ale jak se v něm rychle zorientovat, dokázat využít příležitosti, eliminovat hrozby a vyřešit situaci efektivně a bez zbytečných ztrát.
Naučte se řídit projekty v krizi. Buďte připraveni na neočekávané.

Kde se potkáme?
V Brně, online, kdekoli bude třeba
Přeinformovanost a neosobitost jsou prvky moderní uspěchané doby. Příjemné prostředí, osobní kontakt, chutná káva, to vše vám umožní se plně soustředit a pokládat ty správné otázky. Na mentoring se proto připravte. Budete-li ho absolvovat online, buďte v klidném prostředí bez rušivých elementů.
Nachystejte si otázky a buďte připraveni komunikovat. Mentoring není o poslouchání, ale o interaktivní práci, abyste odešli a byli si jistí, že přesně víte, jaké kroky uděláte, abyste aplikovali naučené na váš projekt.
Oblasti zasahující do krizového řízení marketingu
- Nastavení ceny produktu
- Cenové rozpětí kampaně
- Marketingový rozpočet
- Marketingové kanály
- Zákaznická péče
- Fluktuace zaměstnanců
- Marketingový plán
- Marketingový manažer
- Distribuční cesty a dodavatelé
- Veřejná komunikace
- Zabezpečení a technické procesy
- Software a marketingové nástroje
Máte pouze krátkou chvíli na to, abyste nepřišli o zákazníky,
jinak odejdou a nikdy už se nevrátí.

Kdo bude můj mentor
Ekonom, marketér a risk manažer – 3v1
Ekonom, zkušený burzovní makléř a finančník. Zakladatelka společností Stock Home Zone a Kaskara. Více než 15 let zkušenosti s aplikováním risk managementu na projekty a obchody v obratech stovek milionů. Konzultant risk managementu a externí krizový manager.
Specializuje se také na projektový management, jehož úkolem je zpracovat v určitém čase jednotlivé úkoly, jež iniciují váš projekt a dotáhnou ho do konce. Od roku 2015 se věnuje risk marketingu. Cert. manažer pro internetové projekty a projektové řízení, cert. finančního trhu (IFT). V roce 2019 vedoucí Kariérního centra VUT, vedení projektu „podnikavosti“ a spolupráce s aplikační sférou. V době posledních dvou krizí externí krizový poradce pro podnikatele a MSP.
Risk marketing z praxe
V letech 1973-1975 probíhala recese, na kterou firmy reagovaly snížením marketingového rozpočtu. Zcela odlišnou strategii udělala Toyota, která pokračovala v budování značky, díky čemuž se posunula na první místo. Společnost Kellogg zdvojnásobila rozpočet čistě na reklamní aktivity a navýšila zisk o 30 % během recese. Behem pandemické krize kolabovaly marketingové aktivity u většiny firem. Nebyly připraveni na práci z domova ani neměli plán, který zajistil výpadky zaměstnanců. Chybělo technické zázemí a záložní plán, kterým by se manažer marketingu řídil a následně pracoval s informacemi.
V případě krize není marketing vnímán jako kritická oblast. Snižuje-li se rozpočet, pozornost se otočí právě k marketingu. Paradoxně management zároveň řidí získávání zákazníků a řeší, aby nedocházelo k odlivu těch stávajících. Výsledkem jsou dvě protichůdné paralely, které do sebe naráží, bez jasné strategie.
V čem je mentoring jiný?
- Mentor nepředává jen teorii, ale hlavně praktické zkušenosti
- Nesděluje principy, ale přesný postup jak je aplikovat
- Dá vám řešení, jak aplikovat risk marketing na váš projekt
- Zná klíčové slabiny vašeho projektu
- Je schopen se věnovat individuálním dotazům
- Pomáhá vám předcházet kolapsům
- Pomáhá vám v dobách krize
- Doporučí vám ty správné lidi
- Z 99 % vyřeší váš problém
Co říkají klienti?
Lucku vřele doporučuji. Risk marketing je v ČR neorané pole, proto také tolik pádů. Mentoring super!
Jiří Hodeček, ředitel, 1wm.cz
Lucia má skvelý pristup, vďaka ktorému všetko pochopíte a dovedie vás k tomu, abyste svoj projekt dokončili.
Stanislava Čechová, manager
Kdybych věděl před krizí, co vím teď vyhnul bych se pekelným ztrátam. Mentoring doporučuji všem, co dělaj byznys.
Jan Sedlák, biomydlo.cz
Mentoring a celkový přístup mě natolik nadchl, že jsem se rozhodla s Luckou spolupracovat : )
Iva de Vos, podnikatelka
V dnešní době krizí je takový mentoring neocenitelným přínosem pro každého podnikatele. Doporučuji!!
Jana Cvrková, vědkyně
Na mentoringu se mi líbilo možnost zaměřit se na to, co vás nejvíce trápí a mít jasný výstup, co dál dělat.
Kateřina Vejsadová, HR manager London
Mentoring je unikátní ve svém obsahu a profesionalitě. Lucka má bohaté praktické zkušenosti a umí bavit : )
Lenka Planková, TV moderátorka
Pro mě byla Lucka jasná volba. Nejen jako skvělá krizová manažerka, ale také proto, že tuto oblast snad nikdo neřeší.
Radim Zugar, elektrikář
Risk Marketing → Jediné školení na českém trhu
Budujte stabilní podnikání, které stojí pevně na nohou i v dobách krize

Vaše bonusy

2 KONZULTACE ZDARMA

PROGRAM START RISK MENTORING

10% SLEVA NA FINANČNÍ ANALÝZU

KRIZE JAKO PŘÍLEŽITOST

INTERNACIONALIZACE A DOTAČNÍ SUPPORT

BUDOVÁNÍ VZTAHŮ V BUSINESSU
Otevřete brány risk marketingu
žádný útok pro vás nebude neřešitelný
- Chcete i v krizi získávat klientelu, ne o ni přicházet
- Chcete si udržet výkon, jaký byl v konjunktuře
- Chcete zvýšit potenciál stability za každé situace
- Chcete odstranit marketingové překážky
- Chcete zastavit finanční ztráty v marketingu
- Chcete vědět, jak postupovat, padne-li marketingový plán
- Chcete umět komunikovat v krizi a kvalitně předávat informace
- Chcete se naučit modifikovat a restartovat marketingový mix