Krizové business konzultace

Pro podnikatele a MSP
Lucie Hron: „Promýšlím, navrhuji a vylepšuji podnikatelské strategie z pohledu risk managementu. Pomohu vám na začátku projektu identifikovat rizika a navrhnout opatření, rozjet se z nulové fáze nebo ze stagnace pomocí produktové monetizace. S finanční analýzou a odhalením slabin, s aplikací risk managementu v jakékoli fázi projektu, abyste eliminovali potenciál kolapsů a fungovali ve zdraví, i když je na trzích nestabilita.“
Společně definujeme problém, zjistíme ekonomický model a stanovíme, co má firma dělat a co nikoli. Vytvoříme prevenci proti nemoci, odstraníme syndrom Titaniku (loď se potápí, ale na palubě se stále tančí). Budeme řešit problém komplexně, ne pouze osekávat náklady.
Přínos konzultace
- Pohled externího risk managera
- Zpětné vazby jiného CEO, krizáka a projekťáka
- Identifikujeme rizika
- Získáte návrhy a postupy, jak postupovat v krizi
- Prevence proti firemním kolapsům
- Určení příležitostí
- Doporučení a návrh nové strategie
Kolik to stojí?
- Jednorázová konzultace: 3500 Kč, délka je individuální.
- 2 konzultace v měsíci: 4900 Kč, délka individuální.
- Externí manažer 10 hod/měsíc: 28.000 Kč
Pro koho je konzultace vhodná?
Pro podnikatele, manažery a majitelé firem. Pro ty, kteří mají na starost rozjezd nového projektu nebo řeší problém s projektem. Pro kolapsové a nestandardní situace, dotační problematiku, rozšiřování spoluprací, internacionalizaci, implementaci risk managementu do projektu, návrh řešení krizové problematiky, inovativní řešení, modifikace produktu aj. Neobávejte se ani řešení zcela triviálních otázek v businessu.
Smlouva o mlčenlivosti
Před konzultací spolu podepíšeme smlouvu o mlčenlivosti, abyste měli jistotu, že jsou vaše informace u mě v bezpečí.

Klíčová témata podnikatele nebo profesionála
- Vize, cíle a definice projektu
- Holistický pohled na projekt
- Konkretizace problému
- Analýza a definice rizik
- Návrhy a doporučení implementace
- Optimalizace a efektivita
- Minimalizace rizik
- Risk marketing
- Monetizace
E-book: Jak na projekty v krizi

Doporučení: Jak na projekty v krizi
Tento jedinečný e-book vás seznámí s úskalími, které s sebou nese podnikání v krizovém období. Byť je primárně určen začínajícím podnikatelům dočkal se svého úspěchu i u profesionálů, kteří byli před vyhořením právě v dobách negativních zpráv, ekonomických problémů a krizových obdobích. E-book je zaměřený na vnější krize, nikoli na interní finanční nestabilitu a ekonomickou problematiku.
Obsahuje pohled do mého osobního zákulisí, jak jsem vybudovala podnikání v době největší ekonomické krize, tak rady, jak postupovat s projektem v dobách ekonomického poklesu a tržní nestability.
↓
Máte otázky ke konzultaci, napište mi!
Napište si o školení nebo registraci na Business Limonade
