Krizové konzultace

Pro podnikatele a malé firmy

Lucie Hron: „Promýšlím, navrhuji a vylepšuji podnikatelské strategie z pohledu risk managementu. Vyřešíme vaši rizikovou stránku na začátku projektu, identifikujeme rizika a navrhneme opatření. Díky finanční analýze odhaleníme slabiny, a aplikujeme risk management v jakékoli fázi projektu, abyste eliminovali potenciál kolapsů a fungovali ve zdraví, i když je na trzích nestabilita.“

Definujeme problém, zjistíme ekonomický model a stanovíme, co má firma dělat a co nikoli. Vytvoříme prevenci proti firemní nemoci a odstraníme syndrom Titaniku (loď se potápí, ale na palubě se stále tančí). Budeme řešit problém komplexně, ne pouze osekávat náklady.

Proč využít krizové konzultace?

Získáte pohled externího subjektu, který vidí souvislosti v jiném spektru, není svázán interními vztahy a jeho úsudek nepodléhá firemní slepotě. 
  • Pohled externího risk managera
  • Zpětné vazby jiného CEO, krizáka a projekťáka
  • Identifikujeme rizika
  • Získáte návrhy a postupy, jak postupovat v krizi
  • Prevence proti firemním kolapsům
  • Určení příležitostí
  • Doporučení a návrh nové strategie

Kolik to stojí?

  • Konzultace se pohybují na individuální bázi, neboť každý klient řeší jiný problém. Rozpětí jednorázové konzultace je 1500-2500/hod.
  • Spolupráce na jeden měsíc 30-50 tisíc.
  • Kvartální spolupráce dle vzájemné domluvy.

Komu pomáháme

Podnikatelům, OSVČ, manažerům a majitelům firem. Všem, kteří mají na starost rozjezd nového projektu nebo řeší aktuální problém či se nachází v krizi a nemají krizový tým nebo si nemohou dovolit zaměstnat krizvého manažera.

Smlouva o mlčenlivosti

Před konzultací spolu podepíšeme smlouvu o mlčenlivosti, abyste měli jistotu, že jsou vaše informace u mě v bezpečí.

Lucie Hron manager

Klíčová témata podnikatele nebo profesionála

  • Vize, cíle a definice projektu
  • Holistický pohled na projekt
  • Konkretizace problému
  • Analýza a definice rizik
  • Návrhy a doporučení implementace
  • Optimalizace a efektivita
  • Minimalizace rizik
  • Risk marketing
  • Monetizace

E-book: Jak na projekty v krizi

Projekty v krizi

Doporučení: Jak na projekty v krizi

Tento jedinečný e-book vás seznámí s úskalími, které s sebou nese podnikání v krizovém období. Byť je primárně určen začínajícím podnikatelům dočkal se svého úspěchu i u profesionálů, kteří byli před vyhořením právě v dobách negativních zpráv, ekonomických problémů a krizových obdobích. E-book je zaměřený na vnější krize, nikoli na interní finanční nestabilitu a ekonomickou problematiku.

Obsahuje pohled do mého osobního zákulisí, jak jsem vybudovala podnikání v době největší ekonomické krize, tak rady, jak postupovat s projektem v dobách ekonomického poklesu a tržní nestability.

VÍCE O E-BOOKU JAK NA PROJEKTY V KRIZI →

Máte otázky ke konzultaci, napište mi!

Napište si o školení nebo registraci na Business Limonade

 data-srcset