Krizové business konzultace

Pro podnikatele a MSP

Lucie Hron: „Promýšlím, navrhuji a vylepšuji podnikatelské strategie z pohledu risk managementu. Pomohu vám na začátku projektu identifikovat rizika a navrhnout opatření, rozjet se z nulové fáze nebo ze stagnace pomocí produktové monetizace. S finanční analýzou a odhalením slabin, s aplikací risk managementu v jakékoli fázi projektu, abyste eliminovali potenciál kolapsů a fungovali ve zdraví, i když je na trzích nestabilita.“

Společně definujeme problém, zjistíme ekonomický model a stanovíme, co má firma dělat a co nikoli. Vytvoříme prevenci proti nemoci, odstraníme syndrom Titaniku (loď se potápí, ale na palubě se stále tančí). Budeme řešit problém komplexně, ne pouze osekávat náklady.

Přínos konzultace

  • Pohled externího risk managera
  • Zpětné vazby jiného CEO, krizáka a projekťáka
  • Identifikujeme rizika
  • Získáte návrhy a postupy, jak postupovat v krizi
  • Prevence proti firemním kolapsům
  • Určení příležitostí
  • Doporučení a návrh nové strategie

Kolik to stojí?

  • Jednorázová konzultace: 3500 Kč, délka je individuální.
  • 2 konzultace v měsíci: 4900 Kč, délka individuální.
  • Externí manažer 10 hod/měsíc: 28.000 Kč

Pro koho je konzultace vhodná?

Pro podnikatele, manažery a majitelé firem. Pro ty, kteří mají na starost rozjezd nového projektu nebo řeší problém s projektem. Pro kolapsové a nestandardní situace, dotační problematiku, rozšiřování spoluprací, internacionalizaci, implementaci risk managementu do projektu, návrh řešení krizové problematiky, inovativní řešení, modifikace produktu aj. Neobávejte se ani řešení zcela triviálních otázek v businessu.

Smlouva o mlčenlivosti

Před konzultací spolu podepíšeme smlouvu o mlčenlivosti, abyste měli jistotu, že jsou vaše informace u mě v bezpečí.

Lucie Hron manager

Klíčová témata podnikatele nebo profesionála

  • Vize, cíle a definice projektu
  • Holistický pohled na projekt
  • Konkretizace problému
  • Analýza a definice rizik
  • Návrhy a doporučení implementace
  • Optimalizace a efektivita
  • Minimalizace rizik
  • Risk marketing
  • Monetizace

E-book: Jak na projekty v krizi

Projekty v krizi

Doporučení: Jak na projekty v krizi

Tento jedinečný e-book vás seznámí s úskalími, které s sebou nese podnikání v krizovém období. Byť je primárně určen začínajícím podnikatelům dočkal se svého úspěchu i u profesionálů, kteří byli před vyhořením právě v dobách negativních zpráv, ekonomických problémů a krizových obdobích. E-book je zaměřený na vnější krize, nikoli na interní finanční nestabilitu a ekonomickou problematiku.

Obsahuje pohled do mého osobního zákulisí, jak jsem vybudovala podnikání v době největší ekonomické krize, tak rady, jak postupovat s projektem v dobách ekonomického poklesu a tržní nestability.

VÍCE O E-BOOKU JAK NA PROJEKTY V KRIZI →

Máte otázky ke konzultaci, napište mi!

Napište si o školení nebo registraci na Business Limonade

 decoding